Monday, May 26, 2008

Gog & Magog: Pengakuan Ketiga Mereka

22 Jamadil Awal

Dipetik dari tulisan Mike Gascoigne seorang penulis sejarah yang berasal dari England:

The ancestry of the English royal family can be traced back through the Scottish and then the Irish royal lines, and then back to Magog the grandson of Noah, and back to Adam. If you can trace your ancestry to the English royal line, you can trace it back to Adam. There are many generations of the English monarchy, and millions of people have descended from them.

Silsilah keturunan keluarga diraja Inggeris bertemu dengan silsilah keturunan keluarga diraja Scottish dan Irish, kemudian melalui MAGOG, cucu kepada Nuh dan seterusnya sampai ke Adam. Jika sekiranya kamu boleh mengaitkan keturunan kamu dengan keluarga diraja Inggeris, maka kamu boleh menjumpai silsilah keturunan kamu sampai ke Adam. Terdapat banyak generasi keluarga diraja Inggeris, dan zuriat-zuriat mereka bertebaran dengan meluasnya.

Banyak dokumen-dokumen yang mengesahkan keturunan orang-orang Eropah sebagai keturunan Yafith khususnya melalui anak-anaknya Gomer dan MAGOG. Dalam pada itu keluarga-keluarga diraja Eropah seperti mana-mana keluarga diraja di dalam dunia, sememangnya menyimpan silsilah keturunan mereka yang panjang. Silsilah-silsilah ini dengan jelasnya menunjukkan bahawa mereka adalah titipan zuriat MAGOG atau dalam kefahaman Islam-Ma'juj. Untuk melihat satu contoh, pergi ke pautan 'Silsilah Maebh Belle Pyles' dalam blog ini, kemudian klik "Geneology of Maebh Belle Pyles" dalam laman asalnya. Dengan semua bukti-bukti ini, masih lagikah orang-orang Islam ingin mempercayai bahawa satu pun tanda-tanda besar qiamat belum muncul?

No comments: